Wednesday, April 15, 2009

Terima Bonus Vemma

Hari ni tido lebih sikit...bangun tido terkejut dpt mesej terima bonus dari vemma..woww!! tak sangka vemma ni betul2 bagi bonus..menghargai penat lelah saya..hehehe...minggu lepas bawak 8 orang join vemma dalam 1minggu..ni la hasilnya..mari kita lihat berapa dapat....Kak Siti Hajjar tu upline saya, Kak Siti dpt No.3..kami bersaing hebat dengan upline sendiri..sori kak yee..lain minggu saya cuba dok atas pulak.

Result Vemmabuilder competition utk minggu ke 16 (3 April-10 April 2009)
Wan dpt No. 4

Masyukkk lagi Bonus USD200

Hari ni saya akan bagi HADIAH MISTERI kepada sesiapa yang nak join saya..sebelum 25/04/2009...Rebut peluang ni tau...saya dapat bonus..anda join saya, anda pun akan dapat hadiah misteri..adil kan?
Sama-sama kita bina group kita supaya dapat bonus macam saya dapat tuuu...insyallah..
Selalu-selalu laa masuk blog niii..mana tau lain kali saya bagi hadiah yang lebih menarik...



No comments:

Post a Comment